Glädjebesked x2

Pratade med en gamal kompis idag via MSN. En mycket bra uppfinnig eftersom man kan kommunicera på enkla sätt men vänner som befinner sig flera mil ifrån mig. Det är bra teknik det. I alla fall så gav hon mig ett glatt besked. I maj ska hon bli mamma. Kan inte tänka mig en bättre mamma. Familjen kommer bli så fin så. Det var nära till tårar då hon berättade. Jag hoppas innerligt att vi hinner ses till jul. Jag saknar dig vännen! Och jag vill känna på bäbismagen!

Ett annat glädjebesked som jag fått idag är att Sverige ser ut att vara klara för EM. Just nu står det 2-1 till Sverige. Spanien leder med 1-0. Det ser ut att gå vägen. Jag vågar mig på att ropa hej!

Ska fortsätta se fotbollen på egen hand nu. Gugge har stuckit iväg på sen träning med sitt fotbollslag. Han kommer inte hem fören mitt i natten. :(
Jag tänker i alla fall hålla mig vaken.

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Frida

Hejsan !

Vi tar med oss vin till maten, vad blir det för mat.. eller är det hemligt =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits