Åter måndag

Veckorna går fort. Helgerna går ännu fortare. Jag känner ändå att jag hunnit med en massa skojsigt i helgen.

I fredags kom
Frida och C-H till oss på middag och glögg. Vi drack även lite vin och spelade lite spel. Vi hade det super trevligt hela kvällen. Även om några av oss blev väldigt trötta på slutet. Inga namn nämnda.

Lördagen blev lugn. Jag och Gugge var hemma på dagen och bara donade på. Tog oss en sovmorgon och sedan var vi nog mest bara. Skönt det också. På eftermiddagen kom kusin förbi en sväng. Sedan åkte vi och handlade. Nu är äntligen kylskåpet fyllt igen. K och T kom på middag och vi kikade även på film och fick i oss lite chips. Vet dock inte hur vi lyckades eftersom alla var väldigt mätta efter middagen. Men tydligen finns det alltid lite extra plats för efterrätter och snacks. Filmen vi kikade på var I now pronunce you Chuck and Larry. Mycket bra film!!!

Igår söndag var det fotboll och Birsta som stod på schemat. Gugge tränade på förmiddagen, sedan klämde vi in ett besök i Birsta med K och sedan hade jag träning på kvällen. Ute i Birsta handlade vi lite julklappar och en del kläder till oss själva. :)

.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits