På skolan

Ja, du läste rubriken rätt. Jag sitter på skolan. Klockan är 21.08. Nästan lika igår. Men då hade jag precis kommit hem vid den här tiden.

En kommunikationsplan håller på att ta form i alla fall. Det är skönt att se att något växer fram och att vi faktiskt kan något och att vi har idéer. Det är roligt!

Imorgon blir det också till att sitta här. Dock inte lika länge eftersom vi ska ha kickout med Communicare. Det ska bli riktigt skoj och jag tror att det kommer att bli många skratt!

Tyck lite synd om mig som sitter här och sliter.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: lillsis

jag tycker synd om dig ska du veta :)

2007-05-31 @ 21:30:10
Postat av: Madde

O jag är lite lättad att det inte bara är jag och J som kämpar in i det sista!=) Här är det full fart från tidig morgon till sen kväll också!

Postat av: Frida

Hejje.. !
Så sent du pluggar.. uffa och blä.. :)
hur ser det ut nästa vecka.. hörde att CH och Gugge pratat om 6/6 ?
Kram!

2007-06-01 @ 11:15:32
URL: http://phridan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits