Utmaning

Har blivit utmanad och det tar jag ju självklart på allvar.

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn.Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Att gå in i saker, ramla över något eller tappa saker hör till min vardag. Har jag en hel dag där jag inte går in i något så är det en ovanlig dag.
2. Jan kan peta på näsan med min tunga.
3. Jag är halvt utlänsk. Mor min kommer från Ungern.
4. Jag kan böja mina armar åt "fel" håll. Mina armbågar går att vända åt andra hållet.
5. Jag somnar överallt. Sittande, stående, ute, på golvet, på en stol...
6. Jag är konstant förkyld.

Sis, Jana, Madde, Proppet, Tesan och Lena, känn er utmanade!

Det var allt för mig.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Sandy

Oj nu ser jag att du gjort utmaningen, du är även utmanad av mig men du behöver ju inte göra den igen:)

Postat av: Josefine

Det blir svårt att slå konstant förkyld!

2007-03-07 @ 15:36:12
URL: http://annajosefines.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits