Klagovisa

Känner på mig att detta inlägg blir lite nedstämt och till mesta del blir det bara tjat om hur mycket jag har att göra. Men jag känner att jag måste skriva av mig. Läs om du orkar.

Communicare idag. Roligt. Dock har vi två gruppuppgifter att göra. En ska vara klar om en vecka. Hur jag nu ska hinna det med två till uppgifter som ska vara klar då?! Känner att jag måste börja prioritera nu. Så imorgon kommer jag stänga in mig hemma och ignorera omvärlden och skriva på min hemtena. Den ska nämligen bli klar imorgon innan jag kilar iväg på jobb. Hemsidan ska jag dona på med under helgen. Har funderat ut hur jag ska ändra det jag har gjort och tror det kommer bli bättre nu.

Vet inte om jag tagit mig vatten över huvudet eller om jag bara är lite lat som inte orkar ta tag i sakerna? Jag är glad över att jag har en förstående granne i alla fall som får mig att förstå att det viktigaste är jag själv och Gugge. Det är det jag först och främst ska prioritera. Inte alla andra.

Jag längtar till Åre! Jag behöver komma bort lite och få göra något annat. Jag behöver ledighet! Även om jag måste plugga där bora blir det på ett annat sätt. Hoppas jag!
Ska försöka planera in en resa till Skövde i april också. Tror både jag och Gugge skulle må bra utav det.

Nä, nu är det dags att kila vidare. Ska ha gruppmöte med Smaragd nu. Yes, min grupp i Communicare har detta fina underbara namn. :)

Vet inte om det blev klagande eller inte i detta inlägg. Men det känns lättare inom mig i alla fall. Jag fick ut mina känslor. Hoppas ni förstod mig. Om inte, skyll er själva. :)

.Angel

Kommentarer:
Postat av: jana

Hej.
Plugga på och ta hand om dej och Gutta du!!
Det andra hinns med tids nog.
Kramar i massor från Jana

2007-03-06 @ 19:21:39

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits