Hudik på mindre än ett dygn

Var till Hudik en snabbis. Nu när jag räknar efter blev det mindre än ett dygn där. Men vi hann med en hel del ändå.
Jag for efter jobbet med x-tåget. Var och hälsade på min gamla praktikplats Tisdag i deras nya lokaler. Wow säger jag då bara. Super fräscht och snyggt. Tillbringade nästan tre timmar där. Men tiden flög iväg.

Gugge kom vid sex och då hade jag bokat bord på Texas, en resturang i cowboystuket. Riktigt god mat och mysig inredning. Hur har vi kunnat missat denna tidigare? Det kommer bli fler besök där senare. Topp betyg från både mig och Gugge. Vi sa att vi skulle flytta med den hit till Sundsvall. Den skulle passa perfekt här. Vi skulle nog besöka den minst en gång i veckan.

Efter middagen for vi hem till mamma och Sara. Kikade på Let's Dance. Somnade tidigt. Alla var trötta och slut efter veckan som gått. Idag slöade vi mest innan mamma for iväg till fjällen. Jag och Gugge packade ihop och hämtade bilen. For tillbaka till Sundsvall och här är vi nu.

Ikväll ska vi över till grannarna och ÄNTLIGEN få se alla 700 kort från Thailand och de 30 filmerna som de gjort. Ska bli skoj! Gissar att det blir lite Wii spelande också. De verkar vara lika fast som jag och Gugge.

Imorgon far vi till Åre. Jag längtar!! Har redan packat allt så imorgon är det bara att bära ut allt till bilen och fara. Skönt. Ni hör nog inte så mycket mer av mig nu fram tills på torsdag. Kanske kommer jag åt en dator och kan skriva en rad. Men annars får ni hålla ut tills på torsdag.

Ha en härlig vecka för det ska jag ha! Hoppas på snö och sol varje dag!
.Angel

Kommentarer:
Postat av: jana

Hua va fuskigt!!
Men ha det så bra i Åre och sköt om er där!!
Kramisar i massor.
Jana

2007-03-17 @ 22:34:58
Postat av: sis

det är nog försent men, HOPPAS ATT NI FÅR DET BRA. :)

2007-03-18 @ 20:31:48

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits