Sju år

Gugge och Angel vid Gladbäcken
Gugge och jag vid Gladbäcken.

För sju år sedan var vi på bio. Det var andra gången vi träffades. Ändå kändes det som att vi kände varandra sedan långt tillbaka. Jag kommer aldrig att glömma den kvällen. Dels för att det var första kvällen tillsammans med dig. Dels för att det var bio mitt i natten. Men mest för att det blev du och jag då.

Sju år har gått och jag älskar dig mer och mer. Du är min allra bästa vän och du är den som känner mig bäst. Ibland bättre än mig själv.

Du och jag för alltid!
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Frida

GRATTIS ! (en dag i efterskott!)
KRAAAM!

Postat av: Mia o Jögge

Hej vännen och GRATTIS till er!!
Har inte varit vid datorn på ett tag. Har helt missat er årsdag.
Världens största grattis till världens bästa grannar ;-)
Puss och kram på er!!

2007-06-30 @ 11:08:13
URL: http://misan80.blogg.se
Postat av: Tesan

Va fina ni är, grattis!

2007-07-01 @ 13:50:31
URL: http://tesans.webblogg.se
Postat av: Lill sis

va det inte nån som somnade på bion då? :D
ett stort grattis kan ni få med!

2007-07-01 @ 18:49:08
Postat av: jana

Hej!
Visst är det härligt när man får räkna åren!?
I midsommar firade vi 10,½ år.
Eller firade vi hade varit tillsammans så länge då.
Göran fick en slipsnål då där det stod "jag älskar dej"på då.I år firade vi nog inte det.
Men vi jobbar på=)Snart komme man inte ihåg åren kanske??
Kramisar och lycka till i framtiden med!
//Jana

2007-07-01 @ 21:17:18
Postat av: Siran

och vad var hemligheten till att det funka i många år? haha ;-)

2007-07-01 @ 23:53:51
URL: http://www.myspace.com/aleksandrian
Postat av: Angel

Frida: Tack tack!
Mia o Jögge: Tack så jätte mycket våra super grannar!
Tesan: Tack så mycket! ;)
Lill sis: ingen somnade då, eller... :)
jana: Det är härligt att få räkna åren.. ska jag vara ärlig höll vi på att glömma bort det.
Siran: sten sax påse funkar alltid! ;)

2007-07-05 @ 14:54:23
URL: http://angel.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits