Måndag, igen.

Veckorna rasar fram nu. Redan slutet av juni.

Idag jobbade jag en kort dag. Skönt. Dock började dagen/morgonen med att solen lyste rakt in i vårt sovrum och Gugge väckte mig och vi trodde båda två att vi sovit över. Men icke. Klockan var 04.01... En timmes sömn till hann jag med.

Efter jobbet satt jag på balkongen stora delar av dagen. Riktigt varmt och härligt hade jag det i solstolen. Började även läsa en bok som jag snart är klar med. Önskar ibland att böckerna aldrig tog slut. Skulle behöva fylla på min bokhylla med lite böcker. Eller kanske låna av någon. Någon som känner sig manad att låna ut böcker till en läslus?!

På eftermiddagen tog jag en promenad runt Sidsjön med E. Vi provdoppade tårna i vattnet. Mina åkte upp fort med E tyckte det var varmt. Han tappade även sin plånbok och mobil i vattnet. Men båda klarade sig. :) På hemväg hämtade jag två paket från La Redoute. Gugges kläder var perfekt. Mina var så där. Behåller en kavaj i alla fall. Resten får åka tillbaka.

Har gäspat sedan middagen så snart är det dags för sängen. Ska vänta på tvätten först bara.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Frida

Tjaaa ! Tänkte kika om ni är upptagen i helgen ?
Vi skall som vanligt åka till Barsta.. Och om ni vill hänga på vore det skoj!!
Vi åker på Fredag vid 19-tiden. och åker hem igen Söndag fm. (Ch jobbar söndag)
VOre skiiiiitkul ! KRAMAR !

Postat av: frida...igen

Tjo ! Förresten. läste att du ville låna böcker. självklart kan du få göra det av mig.. har massor av härliga pocketböcker.. Kraaaam!

2007-06-26 @ 07:59:08
URL: http://phridan.blogg.se
Postat av: jana

Hej.
Vad härligt det lät med att läsa på balkongen!
Vi hade huset fullt igår.Men huset är nu nymålat:)
Jag skötte markservicen och resten målade.
Kram Jana

2007-06-26 @ 09:05:33
Postat av: Angel

Frida: Vi är sugna på att följa med. Vi bestämmer oss till i morgon. I let you know. Och du, jag vill låna böcker! ;)
Jana: Såg på alla bilder att ni arbetade flitigt! Till och med grabbarna! Bra gjort!

2007-06-27 @ 20:48:10
URL: http://angel.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits