Ja och nej

Får man bli arg när de inte hör av sig om man fått jobbet eller inte? De lovade ju trots allt...
Nu har jag fått höra bakvägen om att det redan är tillsatt. Lite arg blir man ju.

Ett gladare besked fick jag tidigare idag. Jag kom in på kursen som jag sökte till hösten. Praktik under hösten. Ska ta ställning i helgen hur det blir. Jag vill verkligen. Tror det kan vara bra och nyttigt. Men självklart finns det nackdelar. Ska väga för och emot i helgen så får vi se vad beslutet blir.

Kommunikationsplanen tar form. Snart har vi för många sidor.
Åter till arbetet.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Madde

Ja, man får bli arg då! Sökt massa jobb jag varken fått ja eller nej från och hörde bakvägen att ett var tillsatt igår. Grymt irriterande!

Postat av: Fridan

Grilla låter mkt bra!
hos er eller ?
Kram!

2007-06-03 @ 20:45:26
URL: http://phridan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits