Träningsvärk

Försökte ju mig på att åka vattenskidor igår. Ni som läst Sis blogg vet ju hur det gick... Inte alls. I alla fall inte för mig.




Men kul hade vi i alla fall. Jag och Sis. 



Kan lova att min träningsvärk idag inte är att leka med. Har svårt att ta mig upp till stående då jag suttit ner. Var inte lätt att ta sig hem från bussen tidigare idag. Men det gick. Har stretchat en hel del nu ikväll och det spänner...

Nu blir jag och Gugge i Sundsvall några dagar. Ska träffa lite kompisar samt dona på här hemma. Sedan blir det nog Hudik och stugan. Skönt med semester. Man kan ta dagarna som de kommer.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Sara

Ja kul hade vi sis. :)

2007-07-24 @ 18:26:28
Postat av: jana

Hej!
Nästa gång ska jag vara med och ...kolla!!!jag med!
Syns snart.
Kram Jana

2007-07-25 @ 07:55:59
Postat av: Frida

De e ruskigt svårt att åka vattenskidor... lyckades 1 åk en gång... efter att ha prövat i ca 3 timmar... blää... =)

2007-07-25 @ 16:23:58
Postat av: Angel

Sara: Skoj var det absolut!
Jana: Du ska vara med och åka! ;)
Frida: Ska inte ge upp nästa gång. Slutar inte förens jag står på benen!

2007-07-25 @ 18:17:47

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits