Sommarlov

Tror bestämt att jag tagit mig sommarlov från bloggen. Ett ofrivilligt sådant.
Vår dator har bestämt sig för att inte fungera som vi vill. Jag har också jobbat en hel del och därför inte hunnit/orkat...

Sedan sist har vi kommit tillbaka till Sundsvall för någon dag. Sedan åkt till Stockholm tillsammans med E och mötte där upp med M och A. Vi hade en trevlig helg i huvudstaden. Resan ner var inte lika rolig. Vi fastnade i Iggesund och blev kvar där längre än väntat. Kom fram till huvudstaden fyra och en halvtimme för sent. Segt....
I Stockholm hann vi med att äta gott, åka ut i Skärgården till Fjäderholmarna, umgås och ha det trevligt, shoppa och bara vara. En kanon helg med andra ord. Det kändes som att vi hann med mer än väntat och det var skönt att få vara lite ledigt.

Nu jobbar jag bara denna vecka och sedan går jag på semester i två veckor. Ska bli skönt att få vara ledig och ta dagen som den kommer. Åker i alla fall till Gävle på lördag för att träffa nytillskottet i familjen. Lilla E ska äntligen få träffa sin moster och morbror! ;) Var och köpte fina presenter idag.

Nä, nu ska jag och Gugge trotsa regnet och bege oss ut på en promenad. Cyklade ju hem i spöregn idag så lite duggregn under promenaden gör mig inget alls. Det kan till och med vara skönt.

Sköt om er nu och simma lugnt!
Jag ska försöka bättra på mig och inte låta bloggen bli lidande för att jag har fullt upp. Men som sagt var, det är ju sommar...

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Frida

Hejjjj !!! Så där kan du ju inte göra.. bara strunta i oss läsare.. illa angel !! =( Blir ju orolig !!
Om ca 10 minuter är det modevisning på min blogg... med omröstning ...wehoo... Puss !

Postat av: jana

Hej!
Min semester är slut,som du ser på vädret.....
Men har ju igen om 3 veckor.
Kanske vi syns på din semester?
Hör av er om ni åker på havet med Sune!!
Kram Jana

2007-07-18 @ 12:17:14
Postat av: Frida

Tjo..
Omröstningen av klänningar pågår ännu i några timmar.
Sammanställning och avslöjande av vinnaren kommer att ske då.
Kraaam /Fridan

2007-07-19 @ 14:57:43
URL: http://phridan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits