Måndag

Helgen har varit lugn och skön. Vi har varit tillsammans med Frida och C-H i Barsta. Riktigt härligt!
Åkte upp i fredags. Lördagen tillbringade vi på en strand. Grabbarna slog lite golfbollar också. Tillbaka i stugan satt vi ute i solen och drack något glas vin och läste tidningar och böcker. Sedan fick C-H för sig att vi skulle ut på promenad. Vi gick genom skogen och kom fram på super fina klippor. Riktigt kanon fint! Där passade Frida på att bada. Vi andra kikade på och drack lite öl och vin. Tillbakavägen skulle bli en annan. Längre. Det tog tid men vi hade skoj. Väl hemma bjöds det på potatis och grillad kyckling. Riktigt gott. Vi var alla trötta så vi somnade tidigt. Söndagen innebar hemresa.

Bilder kommer att finnas här. Snart.

Idag var jag på anställningsintervju. Håll alla tummar att det gick vägen!
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Frida

Hoppas det gick bra på intervjun !!!
Ser fram emot bilderna.. hahah.. hoppas du har valt omsorgsfullt... hehe...

Postat av: Frida

Och förresten, det hette Hilmas ! .)
kollade på Eniro.se
=)

2007-07-02 @ 12:44:30
URL: http://phridan.blogg.se
Postat av: Frida

Hej !
Såg att du hittat till mitt pixbox.. gött :)
Enkelt och smidigt sätt att ladda upp bilder !!
Vet du, jag har börjat att samla på lastbilsfoton... Jag fotar från bilen.. sjukt kul..
kram !

2007-07-03 @ 07:41:21
URL: http://phridan.blogg.se
Postat av: Angel

Frida: Ok, det var Hilmas! ;) Bilderna ligger uppe nu i alla fall!

2007-07-05 @ 14:55:00
URL: http://angel.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits