Gatufesten 2007

Så var fest veckan i Sundsvall över. Gatufesten 2007 är över.
Gick ner en sväng på onsdagkväll för att träffa kusin C med kompis. Träffade även S och E med kompisar. Mycket trevligt. Dock var jag ju trött eftersom jag hade jobbat så kvällen blev inte lång.
Torsdag och fredag skippade jag gatufesten. Jag och Gugge kikade på film på fredagen. Fick besök av syster med två kompisar en snabbis. De var glada. I alla fall syster. :)
På lördagen var vi på inflyttningsfest  hos L. Mycket fin lägenhet. Trevlig fest också. Vi hade svårt att slita oss och gå ner på stan. Väl nere på stan träffade jag S och E med kompis. Vi hade det skoj. Lyssnade på Timbaktu. Mycket bra! 

Nu är vi i Hudik. Ska fira Gugges födelsedag imorgon. Hoppas på sol.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Frida

Tjoo..
Hoppas ni har fint väder i Hudik.
Här öser regnet ner... utan uppehåll... =(
kram på er/F

Postat av: jana

Hej!
Kanske vi våldgästar er i dag då...
Kram.

2007-07-10 @ 09:56:30
Postat av: Sara

förlåt om ja frågar men ska man vara ledsen och sur eller? näe..dåsåååååååååå

2007-07-10 @ 14:49:08
Postat av: Maria

Men vilken snygging jag såg i tidningen idag då =) Angel poserar på balkongen ovanför torget *ha ha* Kul!!
Hoppas ni har en bra dag i Hudik. Här hemma regnar det till och från, mest till... tvättar för fullt och börjar plocka i ordning lite kläder som jag ska ha med till Öland. Behövs ju inte så mycket.
Ha det mysigt i Hudik så ses vi när vi kommer hem!!
Kramiz

2007-07-10 @ 15:44:01
URL: http://misan80.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits