Första semesterdagarna

Fick äntligen min efterlängtade semester. Som jag har längtat!
I fredags kunde jag till och med gå en timme tidigare från jobbet. Skönt! Då tog vi tåget ner till Hudik. Åt gott med svärföräldrarna och tog sedan en promenad till mor och syster. Där fick vi varsina Langos. Mycket gott! Bra gjort Sis. 

Lördagen tillbringade vi i Valbo hos Gugges syster med sambo, barn och hundar. Mysigt att äntligen få träffa det lilla underverket! E var så söt så söt. Man ville aldrig släppa honom! Myste hela dagen där nere och hade det jätte trevligt. Åkte in till Gävle och åt gott på kvällen sedan styrde vi kosan tillbaka till Hudik. 

Idag har solen lyst på oss hela dagen så vi tog båten ut till Saltvik och hade det härligt. Massäcken var packad så vi grillade lite korv och fikade. Solade gjorde vi också. Min kusin G kom med T och D. Busade lite med dem innan det var dags för hemfärd igen. Hemma fikade vi lite mellis och sedan var det dags för en till tur med båten. Denna gång var sis med och vattenskidorna var redo för premiärtur. Det var systrarna Westrin som skulle inviga dem. Kan väl säga att det gick bättre för den ena av oss... 

Imorgon åker vi tillbaka till Sundsvall för att dona på lite hemma under några dagar. Skönt att vara hemma och bara vara också.

Lovar att lägga ut bilder från dessa dagar så fort jag kommer tillbaka till Sundsvall. Glömde sladden till kameran hemma nämligen.

Sov gott.
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits