Vi går mot helg!

Äntligen fredag! Som jag har längtat. Av olika orsaker.
För det första för att det är helg. För det andra för att vi lämnar in vår klara (!) uppsats idag. För det tredje för att jag bara jobbar 5 timmar idag. För det fjärde för att det helt enkelt är fredag.

Jag gillar fredagar. Helg. Ledighet. I alla fall denna helg. Skönt!

Fick ett glatt besked av Gugge igår. Det blir satsning på företaget och kontor nu. Skoj! Vi ska kanske fira med middag ute ikväll!

Läste ut boken jag fick av K i födelsedagspressent. Den var bra. Kunde inte lägga ifrån mig den på slutet. Precis så som en bra bok ska vara. Nu återstår bara fyra att läsa.

Dags att sätta lite fart. Ska ner på skolan och träffa A. Vi ska lämna in vår uppsats till examinatorn. Efter det blir det en genomgång av stan och sedan jobb.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Frida

Hejje vännen!

Vad säger ni om imorgon? Lust att träffa oss över ett glas vin (förmodligen fler än 1...)

Puss puss!

Postat av: Frida

kommunikation.blogg.se :)

2007-01-26 @ 16:46:53
Postat av: jana

Hej!
Håller med härligt med fredag,har räknat ner timmarna sedan igår!!
Kramisar Jana

2007-01-26 @ 21:10:40
Postat av: frida

Men hurru tjejen... Har du slutat Bloggat??
Gick det bra att flytta in i kontoret?

Kram kram!

2007-01-30 @ 12:47:05
URL: http://phridan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits