Snö, snö, snö

Det har snöat i två dagar nu. Eller igår snöade det bara på morgonen. Men idag ser det ut att fortsätta hela dagen. Mysigt med snö. Dock hade jag ju tyckt att det hade varit roligt att haft den även under julen. Men vi överlevde ju ändå. Det är bara att hoppas att snön ligger kvar ett tag nu istället. Vecka 12 i Åre till exempel. Då är det bäst för snögudarna att det är snö där. Annars vet jag någon som blir arg. Mycket arg.

Uppsatsen går framåt. Vi sliter på med analysen. Dock har vår handledare inte ens läst mailet som vi skickade innan helgen. Hoppas hon är påläst på handledningen imorgon.

Dags att fortsätta.
.Angel


Kommentarer:
Postat av: jana

Ja, visst hoppas man den ligger ett tag nu.Men lite onödigt är det.....
Trött idag,men jag tror jag spännde mej och var lite väl rädd igår...
Kram Jana

2007-01-15 @ 12:48:34
Postat av: Maria

Hej Angelika! Vi måste bestämma datum då vi börjar med vårt nya liv! :) Annars blir det ju aldrig av! Jag har tenta på fredag, så den här veckan blir det hårdplugg! Men kanske nästa vecka? Typ? =) Kramar -Maria

2007-01-15 @ 22:26:08

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits