Skakad

Fick precis veta att min lillkusin varit med om en olycka under natten. Ungefär på samma sträcka som Emma åkte när hon lämnade oss och for till änglarna. Det gick bättre för min kusin. Dock blev hon svårast skadad men klarade sig med hjärnskakning och spricka i armen.

Läste artikeln i lokaltidningen nyss. Håret på armarna står och mina tankar är hos min kusin! Emma snurrar också i tankarna mer än vanligt.

Skickar kramar till min älskade kusin och hoppas att hon snart mår bättre!
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Madde

Vilken tur att det gick ganska bra ändå! Usch, det är så hemskt när sånt där händer... Människan är lite för sårbar för att man ska vilja tänka på det! Ta hand om dig! Kramar

Postat av: Angel

Ja, som tur var gick det bra denna gång! Men vågar inte tänka på vad som kunde ha hänt...

2007-01-21 @ 23:00:24
URL: http://angel.blogg.se
Postat av: jana

Ja,det var verkligen läskigt.
Man får inte låta tankarna vandra hur som helst nu,för in dom på bestämda banor.Tänk om inte handen hade varit över dom....
/Jana

2007-01-22 @ 08:13:56

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits