Ett överraskande glatt besked

Kusin C ringde tidigare ikväll. Hon kom med ett glatt besked. Hon ska flytta från Falun. Hemöver som hon sa. Hemöver betydde tydligen Sundsvall!!! Jag blev så glatt överraskad så det var inte sant. Vi satt och skrattade och hade oss i telefonen hela tiden. Min älskade kusin ska flytta till min stad Sundsvall! Det kunde inte blivit bättre! Jag och Gugge som nyss sa att alla lämnar oss och Sundsvall. Äntligen någon som flyttar till oss!

Kusiner
Min älskade kusin och jag!

Min kusin har alltid varit min förebild. Hon har alltid funnits för mig. Hon har varit som en syster till mig. Den stora syster som jag alltid velat ha. Min älskade kusin ska flytta till mig i Sundsvall! Jag är så glad!
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits