1 januari 2007

Kommer ta ett tag att vänja sig. Att komma ihåg att det är ett nytt år. Komma ihåg att man ska skriva 2007 och inte 2006. Brukar ta ett tag och vänja sig. Men det ska nog gå bra även denna gång.

Gott nytt år
Vi önskar alla ett gott nytt år!

Gårdagen firades, som tidigare inlägg säger, i Haga. Hemma hos K och T. Vi åt trerätters. Hummersoppa. Oxfilé på rotfruktsbädd. Cheescake. Till det lite vin och öl. Vi mådde toppen under hela kvällen. Spelade lite spel och var på väg att missa tolvslaget. Vi var inne i vårt julklappsspel, Värsta språket, och tolvslaget närmade sig med storm steg. Tur att de bor på höjden och vi kunde snabbt ta oss ut och se på det fina ljusspelet från kanten av berget. Vi hade nog den bästa utsikten. Och vi var inte ensamma. Efter tolvslaget fortsatte vi med spelandet. Denna gång med K och T julklapp, Absolut överrens - eller som hund och katt. Gugge och jag stod som vinnare. Men det var jämt ända in till mållinjen. Men som T sa, vi tog oss till omklädningsrummet medans ni fortsatte att springa en liten bit till.

Jag och Gugge traskade hem på morgonkvisten. Vi var hemma runt fyra slaget.
Snön har fallit under natten och det blev på en gång så mycket mysigare ute. Jag är glad!

Nu är det dags för att transkibera den sista intervjun. Sedan blir det att se klart del 2 av Wallander - Brandväggen. Kanske det blir snabbmat till middag idag? Vi blir nog inte ensamma på pizzerian skulle jag tro.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: jana

Hej!
Påminn mej nästa nyår att jag sak på fest eller ha en för jag tänker inte sitta ensam ett nyår till!!!
Kom på det när det var dax för fyrverkerierna att så sade jag nog i fjol oxå:(
Men det är ju roligt att andra haft kul...
Kramis!

2007-01-01 @ 22:37:03

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits