Kvällen på kärleksdagen

Nu är det kväll. Det är snart dags att äta efterrätten. Jordgubbar doppade i choklad. Mums!

Blev klar med hemtentan en timme innan den skulle in ungefär. Så nu har jag gjort mitt, nu är det upp till läraren. Blev inte mycket gjort på uppsatsen idag. Har hittat på en massa annat. Imorgon blir det lång dag med uppsatsen. Den ska ju in på fredag...

Middagen idag var i särklass bäst! Laxspett a là India med klyftpotatis och sallad. Riktigt mumsigt. Kan jag varmt rekomendera. Enkelt och snabbt var det också. Precis som det ska vara. Enkelt att laga till, snabbt att göra och underbart gott att äta!

Nu rycker det i gottegrisen i mig. Dags för jordgubbarna!
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Madde

Laxspett a là India lät späannande! Vad innebär det? Nu blev jag sugen på choklad bara för att du skrev om det=) Kram!

Postat av: Lena

Du får väl lägga ut receptet också så att vi andra stackare utan fantasi får lite inspiration ;). Hoppas tentan gick bra och att ni får ordning på uppsatsen!!!

2007-02-14 @ 22:16:52

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits