Brrrrr

Idag är det kallt. -22 grader. Tyckte det var kallt igår när jag gick hem från jobbet. Då var det tydligen bara -18. Kommer frysa rumpan av mig på väg till jobbet. Idag är det täckisar och dubbla jackor som gäller.

Planerna för dagen ser ut som följer...
Träning på Friskvårdskällan. Promenad i rask takt mot stan. Ett eventuellt stopp beroende på vad lilla samt stora visaren pekar på. Sedan jobb 14-19 i sedvanlig manöver (säger man ens så?)... Fotboll i soffan ikväll, troligtvis under ett varmt täcke. Så var det igår i alla fall.

Ser fram emot helgen i Hudik. Umgås med de som är mig kär! Hoppas på en och annan ute aktivitet också, om det inte är för kallt.

Denna vecka har varit lugn. Skönt! En föreläsning blev flyttad så jag har bara en denna vecka. Jobb 4 dagar. Man hinner med lite extra saker här hemma istället. Det är bra det. Städning behövs ju faktiskt ibland.

Dags att sätta fart. Ut i kylan!
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Josefine

Åhh jesus va kallt, ska inte klaga jag då med andra ord! Ha så kul i Glada Hudik!! Kramar

Postat av: jana

Det finns ingne dåligt väder bara dåliga kläder...
//Jana

2007-02-21 @ 22:37:08
Postat av: jana

OOpps fel stavning på förra men det händer så lätt.....
Är det inte dax att lägga in lite nya kort på pixbox??
Kram igen Jana

2007-02-21 @ 23:08:39
Postat av: Angel

Josefine: Jo, det är kallt! Dock inte idag, men det snöar för fullt nu i stället!

Jana: Hade täckbyxor och hela köret på mig igår. Jo, pixbox borde väl uppdateras... kanske efter helgen?!

2007-02-22 @ 11:07:05
URL: http://angel.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits