Alla hjärtans dag!

Idag är det 14 februari. Alla hjärtans dag.

Personligen tycker jag den dagen är lite överskattad. Handeln tjänar pengar på att människor ska köpa saker till varandra och visa sin kärlek, under en speciell dag. Varför krävs det en speciell dag för detta? Ska man inte säga till dem man älskar att man gör det fler gånger?

Jag och Gugge firar i alla fall inte denna dag på något speciellt sätt. Eventuellt att vi äter lite god mat. Det är allt. Och en och annan puss extra blir det kanske...


Till alla mina älskade vänner!
Ni är guld värda och jag älskar er alla!

Dags för det sista på tentan nu. Om 3 timmar är den inlämnad och borta.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: jana

Hej!
Jag tycker det är mysigt med en specilell dag så här,det lyser upp liksom.Men till killarna hade jag handlat för längesedan som fick komma till pass nu.Det är den rosa tröjan Dennis har på sej på mmset,Tobias vela inte sätta på sej en rosa tröja han.....Lite nallar och nått godis hjärta får dom med.
Göran ska få kallingar som vanligt....
Jag har fått en orkide´jag.
Ta hand om er nu!!
Kram Jana

2007-02-14 @ 14:55:34
Postat av: Tesan

Kram till dig på alla hjärtans dag!

Postat av: Angel

Jana: MMS:et kom senare under eftermiddagen. Riktigt snygga grabbar! Dennis passar i rosa. Han kanske är en liten tjej innerstinne?! Passar i klänning gör han ju också! ;)
På lördag far vi hem en snabbis. Ska kika på Sara på ishallen. Kramar till er alla!

Tesan: Kramar tillbaka!

2007-02-14 @ 20:47:32
URL: http://angel.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits