Uppdatering

Känns som att det är på plats för en uppdatering.
Datorn har äntligen kommit tillbaka hem så nu kanske jag kan bli en aktiv bloggare igen?!

Var hemma i Hudik en snabbis i helgen. Åkte ner lördag eftermiddag och tillbaka söndag kväll. Var på 40-års kalas på söndagen. Min kusin fyllde 35 år och hans ena son 5 år. Fiskbuffé bjöds det på. Riktigt gott. Tycker verkligen Jana ska satsa på catering. Hon lyckas alltid med sin otroligt goda mat. Mellan all mat och fika lekte vi och busade. Åkte traktor med kusinbarnen. De tyckte jag var en fegis som gav upp sedan. Men efter en ryckig tur tyckte jag att det fick räcka... Vi spelade också brännboll. Tjejerna mot killarna. Det var otroligt skoj!! Dock stukade jag min fot... Men nu börjar det bli bättre så jag hoppas det går över nu snart.
Fick åka med kusin C tillbaka till Sundsvall. Vi var hemma runt tio halv elva. Det blev en lång dag.

Jobbade igår igen. Slutade halv tre så jag och K tog en sväng på stan. Hämtade hennes glasögon och min dator. :)
Ska snart iväg och jobba igen. Lite lunch först och sedan en promenad bort till jobbet. Räknar med att promenaden kommer att ta längre tid än vanligt pga min stukade fot... Men men... jag får skylla mig själv eftersom jag lämnade cykeln på jobbet igår och åkte bil med K.

Hem till Hudik igen till helgen. Dop för E på söndagen. Ska fira syster på lördag. Hon fyller ju år imorgon. Stora flickan! Blir nog i Hudik någon dag extra för att hinna umgås med Gugges mormor som kommer ända från Skövde. Eventuellt att Gugges syster och E stannar i Hudik någon dag också. Det vill vi ju inte missa heller! :)

Hoppas nu att datorn är fungerande igen så jag inte slipper missunna er bloggläsare.
Ska försöka få upp lite bilder senare. Kanske imorgon...
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits