Singstar och bilder

Igår hade vi bjudit hem fem vänner. Vi bjöd på grekiskt. Och de bjöd på skönsång. Vi hade lånat Singstar av K så det var en hel del skönsång som framfördes här hemma igår. Skoj var det i alla fall. Jag tror att alla uppskattade det lika mycket som jag och Gugge. 

Idag har jag jobbat förmiddag. Eftermiddagen och kvällen har jag ägnat åt bilder. Eller alla fotografier som jag tagit under ett år... Det tog ett tag. Men nu har jag skickat iväg en beställning på bilder som förhoppningsvis kommer i mitten av veckan. Kom dock på att jag glömt en hel del bilder som Gugge har på sin dator. Det får helt enkelt bli en till beställning imorgon.

Ska försöka uppdatera pixboxen också. Kanske imorgon förmiddag?!
Nu är det Scrubs och sedan sängen.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Madeleine

La till min e-postadress nu. Skulle du kunna höra av dig till mig på den så jag får din också? Har nån fråga sådär som jag skulle behöva svar på =o)
/M

Postat av: Frida

Hello ! När kommer den nya omtalade bloggen?
Kram kram !

2007-08-29 @ 09:11:28
URL: http://phridan.blogg.se
Postat av: Angel

Frida - Jag ska försöka piska på karln min så det blir någon ordning med den nya bloggen! :) Men han klagar på att han inte har tid...

2007-08-30 @ 10:26:21

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits