Otursvecka?!

Veckan började inge bra med en stukad fot. Det blev dock bättre under veckan och nu kan jag belasta den men det känns när jag går långt.
Igår på jobbet var det handen som var ivägen. Skulle slänga sopor och klämde då utsidan av handen (lillfinger sidan) mellan soptunnan och lastkajen... Inte skönt!! Den är i nuläget blå, grön och lila. En mycket fin hand med andra ord! :)
Det är så typiskt mig att klanta till det så här så jag rycker bara på axlarna åt mitt elände.

Åker till Hudik runt fem. Får åka bil med K. Hoppas det blir en lugn tur och inte en massa ryck. 
Dop på söndag. Mysigt!
.Angel

Kommentarer:
Postat av: jana

Hej!
Det låter som om du och Dennis kan slå er ihop.
Han har oxå sådan otur.
Hoppas ni får det trevligt i helgen,det blir inte så lungt som ni är vana vid är jag rädd.......
eftersom vi har lämnat av vilddjuren där nu..hihi.
Ha det så bra ivarjefall.
Kram Jana

2007-08-17 @ 17:00:47
Postat av: Lena

Visst kan bli galen när man gör illa sig sådär, men å andra sidan får vi väl passa på att utnyttja det så att karlarna får passa upp ;)

Postat av: Frida

Tuut tuut !
Hur lever livet?
Hur går det med nya bloggen?
Varför uppdaterar du inte?
Kram kram kram !

2007-08-21 @ 08:21:19
URL: http://phridan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits