Utmanad av sis

Har blivit utmanad av sis. Yes, hon har också gått och blivit med blogg! ;)

Tio första:
Första bästa kompis:
Granntjejen E
Första bil: Kör med cykel - som alla andra studenter
Första kärlek: Johan om man ser till tonårskärlek, Gugge om man ser till seriöskärlek
Första husdjur: Dammråttor... Bara sis har haft djur, kanin, hamster/marsvin (kommer inte ihåg vad det var, Snutten var namnet i alla fall och satt i rosa bur)
Första semester: Som jag minns, till Leksand
Första jobb: Fotbollsskolan
Första köpta skiva: Absolut Dance 18, lila/blå bakgrund med bollar på om jag inte missminner mig
Första riktiga kyss: Pass
Första piercing: Örat
Första konsert: Spice Girls

Nio sista:

Sista alkoholdrycken: En hel del vin och lite Aqua Tini på personalfesten för 3 veckor sedan, sedan blev det pencelin
Sista bilfärd: Idag med A på väg från skolan till stan
Sista filmen du såg: Ice Age
Sista bubbelbadet: Bubbelbad var längesedan. Måste nog ha varit Ungernresan förra året
Sista spelade cd: CD minns jag inte, dock MP3 tidigare idag
Sista gången du grät: Igår. Jag och G pratade om vår ängel Emma
Sista måltiden: Kina mat från Blå Kiosken

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?
Nej
Blivit arresterad? Absolut inte!
Blivit kär vid första ögonkastet? Ja
Varit på tv? Yes. Det var konståkningstävling och de filmade tjejen som åkte före mig. Jag stod vid sargen och var nervös...
Fått ditt hjärta krossat? Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej, sånt säger man inte hur som helst
Haft ett one night stand? Nej
Busringt till nån? Flera gånger

Sju saker du har på dig:
Mysbyxor, Vitt linne, Grå tröja, Randiga strumpor med hund ansikte på framme vid tårna, Underkläder, Förlovningsring och Guld örhängen

Fyra personer du kan berätta allt för:
Gugge, mamma, sis, Jana

Tre val:
Svart eller vit? Svart
Sommar eller vinter? Vinter när det är riktig snö (läs; knarr under skorna), sommar när det är varmt (läs; svettigt varmt och man vill bara sola och bada)
Choklad eller chips? Måste väl säga chips då, kan ju inte äta choklad...

Två saker att göra innan du dör:
Se världen lite mer och försöka skaffa ett liv som både jag och min omgivning mår bra utav

En sak du ångrar:
Att jag inte ringde Emma då jag tänkte

Nu utmanar jag :
Alla mina bloggläsare!

Kommentarer:
Postat av: jana

Hej!
Vad glad jag blir att jag är med i din lista!!
Kramar i tusen.
Jana

2006-10-19 @ 10:44:38
Postat av: camilla

men du...vadå för korv?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits