Uppe med tuppen, igen

Fick en väckning som heter duga imorse.
Sov som en stock tills jag känner något på mig. Det var Gugge som lekte hund för att väcka mig. Vet inte om han försöker vänja mig med att väckas av hund. Trot jag ska förbjuda Gugge att träffa A och hennes super gulliga hundar, speciellt valpen.

Vi kan inte skaffa hund. Inte nu. Kanske senare.

Aja, det jag ville säga med detta inlägg var;
1. Gugge var uppe med tuppen.
2. Jag sov längre än Gugge, minst 1 timme.
3. Gugge väckte mig på ett knasigt sätt.
4. Jag älskar Gugge när han gör sånna här knasiga saker.

Dags att gå ner och kika till tvätten. Eftersom Gugge väckte mig så tidigt hann jag även med den tidiga tvättiden. Så nu är tvätten klar om en timme!
.Angel

Kommentarer:
Postat av: bali

Även jag blev förvånad och mycket glad över det tidiga tel.samtalet idag. Vad har hänt sonen? Ja det är alltid roligt med överraskningar, eller hur! Nu har vi något att se fram emot igen Ange! Ses!
Kram s-mor

2006-10-16 @ 10:03:38

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits