Kvartett i det mesta

4 jobb jag haft:
Ledare på fotbollsskolan - lek och fotboll med småtjejer
Brevbärare - sommar eller vinter spelar ingen roll. Posten ska fram!
Butiksbiträde - på ICA för några år sedan och nu på Lidl
Student - jag får ju pengar för det, då borde det väl räknas?

4 filmer jag kan se om och om igen:
Grease - har sett den 100.000 gånger och kommer nog att se den lika många gånger till
Pretty Woman - samma, lika som ovan
Bring It on - me like!!!!
Gone in 60 second's - min och Gugges film.

4 städer jag bott i:

Hudiksvall
Hudik
Glada Hudik
Sundsvall

4 tv-serier jag brukar titta på:

CSI i alla former
LOST - missar inte en enda onsdag!
Room Service
Från Koja till Slott

4 platser/länder jag vill besöka:
Thailand
New York
Paris
Alperna

4 typer av websajter jag besöker dagligen:

Bloggar i oändligheter
aftonbladet.se
min mail
ht.se

4 favoriträtter:
Tacos
Grillat
Lassange
Det andra lagar (Gugge, mamma, svärfar/mor, farmor, mormor)


4 ställen där jag känner mig bekväm:

Hemma
I stugan
Tillsammans med Gugge
Runt vännerna

4 jag utmanar:
Sis
Madde
Lena
Maria

Och alla andra frivilliga så klart!



Kommentarer:
Postat av: Anonym

Bra lista


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits