Helgen - Hudik

Fredag eftermiddag. Vi tog tåget till Hudik. Middag på resturang med pappa. Grekisk mat. Mums! Godis mys hemma hos svärföräldrarna. Hem till mamma och sov. Mamma och sis har köpt mig en uppblåsbar madrass! Mycket skön. Ligger i samma höjd som Gugge nu!

Lördag morgon. Köpte frukt i massor till festen. Var iväg på ishallen en snabbis för att prata med sis. Hann även med att kika på mina isprinsessor! De har växt. Längtar tillbaka till isen nu! Måste stilla mina abstinens med lite skridskoåkning snart. Maria är du med?! Åkte iväg och köpte blommor efter ishallen.

Lördag eftermiddag. Kusin J kom och hämtade oss. Vi får till Stocka. Fixade med fruktsalladen. Hällde upp fördrinken. Agerade bartentder. Festen kom igång och vi åt och åt. Förrätt, varmrätt, efterrätt samt kaffe och tårta. Senare på kvällen blev det även korv med bröd.

Agerade chaufför på kvällen/natten. Gugge, sis, R och kusin J skulle absolut ut. Jag som går på pencelin ställde snällt upp och skjutsade. Dock kom de hem tidigt. En timme ute tror jag...

Söndag. Bärde soffor hemma hos mamma. Från mamma till pappa. Hemma hos pappa. Armarna skakade bra efteråt. Hjälpte till i sis rum för att få iordning där nere. Hon renoverar. Åt middag hemma hos svärföräldrarna sedan vände jag och Gugge näsan mot norr. Tåget var fullt. Men vi lyckades åka med näsan framåt hela tiden. Skönt!

Helgen var härlig. Mysigt att få träffa alla släktingar. Kusinbarnen hade vuxit!
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Hur i hela friden fick ni ner korv med bröd efter den middagen? =)

2006-10-10 @ 16:09:06
Postat av: Lena

Det var jag som postade förra inlägget men glömde visst att skriva namn... Börjar märkas vart jag jobbar ;)

2006-10-10 @ 16:09:44
Postat av: Angel

Lena: Vet inte hur vi lyckades... Kan säga att det tog emot!

Postat av: Maria F

Självklart är jag på!! =)=) Skulle vara superkul att åka lite skrillor igen! Måste hem och hämta dom bara..! ;) Kramar -Maria

2006-10-10 @ 18:19:39

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits