Äntligen fredag!

Gör som en annan Sundsvallsbloggare och hurrar för att det är fredag!

Har idag jobbat. Endast fyra timmar så det var lagomt skönt att få gå hem så tidigt. Kom sist och gick först. Helt okej! På hemvägen var jag in på HSB för att fixa lite. Väl hemma donade jag med lite räkningar. Denna månad var en sån där skön månad. När man inte har räkningar som står en upp i halsen.

Har bestämt mig för att göra stan imorgon. Jag och Gugge satt och pratade igår och då kom jag på allt som jag behöver. Jeans, skor, jacka (denna vara vi lite oense om, men jag segrade?!), mössa, bastoppar, koftor, byxor, underkläder. Ja, typ en hel ny garderob kändes det som... Får se vad jag kan göra åt det imorgon. Myrorna har ju öppnat i stan så vem vet?!

Någon som har lust att följa med och bära påsar imorgon?!
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Proppet

Självklart säger jag till då :)
Det är nån lägenhet i samma hus som coffehouse eller waynes coffe eller vad det heter.. är iaf ett café på ett hörn med blå skylt :) nära en rondell. blev mycket avundsjuk!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits