Stress inför jul?

Har nyss pratat med min uppsatskamrat A. Vi har bestämt oss för att vi inte ska stressa och skynd iväg med uppsatsen. Vi har just bestämt att vi inte ska bli klar innan jul. Det känns skönt med detta beslut och jag tror att både vi och uppsatsen kommer att må bättre.

Nu ska jag i alla fall skriva lite på teorin. Läste ju ut en bok igår så nu måste jag få ner det på papper. Ska luncha på skolan med Gugge. Mysigt! Vi måste ta vara på de stunder vi kommer att ses denna vecka. Han är i skolan på dagarna och då är jag ledig. Han är hemma på eftermiddagarna och kvällarna då jag jobbar. All tid är dyrbar.

In i teroridimman.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: jana

Bra tänkt!Det ska stressas så mycket ändå!!/Jana

2006-11-14 @ 18:40:38

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits