Söndag - Ikea

Har ju alldeles glömt bort att skriva hur vår tur till IKEA flöt på i söndags. Fy skämmes på mig.
Vi fick låna grannens bil. Tusen tack!! Hoppas att du tog dig till jobbet utan att bensinen tog slut.
Gick runt på IKEA i säkert fyra timmar. Då åt vi kanske 30 min utav dessa fyra. Kom på en massa saker som vi ville fixa och dona med hemma. Dock finns väl inte direkt den ekonomin, ännu.
Vi hittade i alla fall en del som fick följa med hem. En ny vardagsrumsmatta, en fotpall, två mysiga filtar, en bok, lite ljus, lite dekorationer, julpapper och snören, fotoram i ek. Tror det var allt. Kanske att det var något mer smått.

Vårt vardagsrum blev mycket mysigare nu. Sa till Gugge i söndags när vi hade fixat till allt Nu har jag hittat mitt inre lung. Satt med tända ljus, utan TV, och bara pratade. Allt var så mysigt. Lugnt och skönt.

Skulle ha simmat imorse jag och Gugge. Men när klockan ringde imorse kunde jag inte förmå mig att kliva upp. Kroppen orkade helt enkelt inte. Kanske att det är en förkylning som lurar i kroppen?
Jobb ikväll igen. Hoppas det inte blir lika mycket som igår. Då behöver jag och E en extra ikväll. Vi klarar det inte på två direkt.

Dags att dona lite innan första handledningen på C-uppsatsen.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: jana

Visst är det härligt att inte slå på tvn en kväll.Tyckte det var ganska skönt när det var strömavbrott....Och 4 timmar på IKEA det vill jag med.Jobbar fortfarande på det!

2006-11-21 @ 18:47:52
Postat av: Anonym

äntligen en uppdatering...det har börjat blivit lite dåligt med det på sista tiden sis, ligger sånt i släkten? :) puuuuuuuss

2006-11-21 @ 22:25:12
Postat av: Janne

IKEA is da shit.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits