Invigning på In

Yes. Idag öppnade det. Efterlängtat. Nya gallerian In.

Jag och Gugge gick ner för att kika lite. Vi började på Jack & Jones. Gugge gick lös på en skjorta och en luvtröja. Kom billigt undan. Över till Cubus och där var det väl jag som gick lös mest. Två halsdukar, en mysdress och kalsonger till Gugge. Sedan tog vi det lite lugnt. Tills vi hittade Vass. Mycket fina saker. Känns som en hel del julklappar kommer att köpas där. Vi hittade Åre godis (Vitvins tryffel) och ett rött fint ljus. Vi avslutade hela shoppingturen med en fika på det nya caféet. Mysigt! Som en oas mitt i hela gallerian.

Kom ganska precis hem. Sitter nu i soffan och myser i min nya dress. Härligt!
Gillade gallerian. Känns mer storstad. Hoppas att
syster kommer snart så vi kan shoppa loss tillsammans. Jag tror att vi är rätt så duktiga på det. ;) Cubus, BikBok... Tänker på en viss Stockholmsresa.

Bilder kommer nog imorgon på mina inköp. Orkar inte lägga in dem nu.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Janne

Jag var också där. In 19:00. Köpte en leksaksspis på lekplaneten. Ut 19:05.

Läskigt mycket folk.

Postat av: Angel

Kom lite senare jag, runt åtta. När vi gick hem runt halv tio var det inte alls lika mycket folk. Aha, en leksaksspis. Skoj. Antar att den inte är till dig?! :)

2006-11-17 @ 08:49:39
URL: http://angel.blogg.se
Postat av: Systeryster

Jag kommer och shoppar med dig snart, ska bara vinna pengar först!

2006-11-19 @ 21:02:49

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits