Inventering och invigning

Samma visa igår som annars var fjärde torsdag. Dock på en tisdag igår.
Inventeringen flöt på bra och vi hade räknat klart när klockan var nio. Då var det A jobb kvar. Knappa in allt i datorn. Vi andra städade butiken och lagret. Tror aldrig jag sett lagret så där fint någon gång. Jag och K gjorde ett bra jobb!

Jobbade även idag. 4 timmar. Ganska skönt med ett kort pass så där. Vi fick även våra nya tröjor. Vintertröjorna. De skulle dock ha kommit för några veckor sedan. Men tyskar...

Imorgon är jag ledig. Då ska jag och Gugge simma på morgonen och sedan blir det plugg hela dagen för mig.  Vi ska försöka hinna ner till invigningen av
In senare på kvällen också. Spännande med en massa nytt i stan.

Dags för mat nu. Bara Gugge kommer hem från skolan.
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits