Värme!

Vaknade runt halv nio. Hade självklart då varit på väg upp minst 4 gånger, men insett att klockan bara varit 05.30, 06.14, 07.16, 07.38.... Gahhhaa... varför kan inte jag få sova till nio åtminstonde.. Mina kvällar blir ju så tidiga.

Aja, i alla fall... vaknade vid halv nio och då var det redan 10 grader varmt och sol! I skuggan! Eller, alltså... 10 grader varmt i skuggan plus att det var sol på andra sidan huset! ;)

Denna dag kommer att sluta bra! Jag ska ta mitt pick och pack och fara söderut. Stannar i Hudik överdagen och imorgon far vi ner till Skövde med morgontåget. Jag hoppas på full vårvärme nere i Skövde. Tänker bara ta med migvår/sommarkläder, ingen tjocktröja eller varma skor. Så det så!

Införskaffade även nya solglasögon i förrgår. Eftersom både min käre mor och syster var medbrottslingar till att de gick sönder på väg till Vemdalen. Det enda jag begärda var att de skulle bli putsade för jag såg suddigt med ena ögat och inget alls med det andra. Men, glasögonen fick slängas på Volvo, innan vi hade hunnit åka iväg... Nu har jag i alla fall ett par nya, de ser dyrare ut, känns bättre och är så snygga!

Dags att packa lite kanske? Eller, nej... ska låta Gugge sova en stund till... Han var ju snäll emot mig igår kväll så då måste jag ge tillbaka nu.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Lill sis

Vaddå medbrottslingar? :) Tyckte bara att du skulle köpa ett par nya jag. :) hihi. Ses snart sis. :) PUSS!

2006-05-04 @ 12:28:47
Postat av: Madde

Åhhh vad avundsjuk jag är! Hälsa hela Skövde från mig o säg att jag saknar dom!=) Ha det skönt på lilla minisemestern! Puss!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits