Sammanfattning

Har suttit och läst igenom lite gamla inlägg här på min blogg. Det fick mig även att komma ihåg min första blogg. Rolig läsning.

Fick en känsla av att allt var som vanligt. Allt var som för ett år sedan. Jag levde i en lycklig värld. Allt var perfekt. Förutom att ett jobb saknades. Ett år har nu passerat och det har hänt en del.

Ännu ett år på universitetet har flytit förbil. Jag har fortfarande inga poäng efter hängande. Ska klara marknadsföringen om 3 veckor så den inte heller blir lidande.

Min älskade mamma har visat sig vara starkare än jag trott. Vem måste ha en karl när man är som min mamma? Du och Sara är starka tillsammans och jag finns ju faktiskt bara 8 mil ifrån er.

Min älskade ängel Emma har lämnat mig. Förstår inte när vissa säger att allt har en mening. Vad var meningen med detta? Jag saknar dig varje dag, varje timme, varje minut. Du finns alltid hos mig och vi glömmer dig aldrig. Varje gång jag bakar en kladdkaka är det dig jag tänker på! Varje gång vi äter ärtsoppa och pannkaka är det din lyckliga min jag ser. Älskade vän saknar dig så!

Jobbet på Lidl
hade inte kunnat komma lämpligare. Jag har klarat av att leva lite bättre än andra studenter och i sommar kommer jag ha pengar. Sommaren 2006 blir inte som sommaren 2005. Mycket blir ändrat. Mer pengar, mindre sol.

Nya bekantskaper har kommit. Är så glad för alla vänner som jag har här uppe i Sundsvall. Utan er skulle jag inte trivas så pass bra som jag gör. Utan er skulle jag inte orka med vardagen. Ni är underbara!

Min underbara sambo blir bara underbarare och underbarare. Ännu ett år tillsammans och jag vet att vi kommer att få många till tillsammans. Jag älskar dig!! Du vet precis vad det är jag behöver. Du finns alltid vid min sida. Du är bäst!

En ny sommar. Sedan kommer det sista året på universitetet. Sedan är jag redo för framtiden!
.Angel


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits