Min Ängel

Min allra bästa ängel jag saknar dig så. Det gör ont i mig varje gång jag tänker på vad som har hänt. Det gör ont i mig varje gång jag kommer på att du inte längre finns. Det gör ont i mig varje gång jag kommer på att du inte länge är min jordängel. Du sitter ju nu i himmelen och tittar ner på mig.

Jag vet att du sitter och ser på mig varje dag. Jag känner din närvaro överallt. Jag är aldrig ensam. Du finns alltid vid min sida.

Jag saknar dig så det gör ont i mig. Mitt hjärta värker och jag saknar dig så. Det går inte en timme utan att jag tänker på dig. Jag har så många saker som jag skulle vilja dela med dig. Det finns så mycket som jag skulle vilja berätta. Älskade vän varför är du inte längre vid min sida?!

Det värker i mitt hjärta nu när jag börjar inse att du inte längre är med mig här på jorden. Det är svårt att förstå att jag inte längre har min bästa ängel här. Min bästa ängel är uppe på moln nu. Älskar dig!

.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits