Inköp

Blev ingen läsning idag. Det blev Birsta istället med Nina. IKEA, DinSko och HM avverkades under ca 2 timmar.

På IKEA införskaffade jag mig en efterlängtad vitlökspress och en glasburk med lock. Har redan 4 st sådana och de är mina favoriter i köket. Slippa ha mjöl och socker i påsar. Ser bättre ut i glasburkar trots att de står i skafferiet.

På DinSko köpte Nina -trummvirvel- skor. Vad annars köper man på en skoaffär?

På HM handlade både jag och Nina. Jag hittade en klänning inför sommarens bröllop. En mörk, moss grön halterneck i linne/bomull. Ev kommer kort upp på den snart. Klänningen var inte bara gjuten för mig och super snygg, den var  dessutom billig. Råkade nämligen gå runt med en 20% rabatt check plus ett pressentkort. Ynka 84 kr betalade jag för klänningen ur egen ficka.

Har nu städat och gjort fint inför helgen. Skönt.
Ikväll kommer Nina och ev Jocke hit för grillning. Mums! Har köpt tzatziki så nu ska vi mumsa.
Imorgon kommer chefen med sambo. Mat från Blå Kiosken och sedan spel i massor. Om jag låter chefen vinna kanske jag får löneförhöjning?!

.Angel


Kommentarer:
Postat av: Jenny-Mariah

Var chefen till lags så kommer allt gå perfa! ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits