Grattis!

Pappa förra lördagen och mamma denna! Båda fyllde jämt. Ett stort grattis till båda!

Förra lördagen, eller hela helgen, tillbringades i stugan. Mycket snö! Kommer en bild senare på den fina vyn, ett riktigt fjällandskap.
Gårdagen var det god middag och tårta för att fira mor som egentligen inte skulle firas. Men tji fick hon!


Hemma i Hudik denna helg. Ska ner på stan en snabbis snart. En lunch på Jambo är ett måste. Kan inte bli så mycket annnat när det är lördag och man befinner sig i Hudik. Jag vet i alla fall vad jag ska ta. Kycklingcurry!
Ikväll blir det Skeppdals. Middag och antagligen Melodifestivalen.

Endast tre veckor kvar på praktiken nu. Tiden bara flyger iväg. Jag börjar bli lite stressad. Bara tre veckor kvar och jag vill lära mig mer! Vet inte om jag vill sluta där. Vet inte om jag vill tillbaka till skolan.

Har blivit lovad en massa timmar de kommande veckorna på jobbet. Kanon! Ska ringa dem till veckan så vi kan göra ett schema. Ska försöka jobba så mycket som möjligt så det kan bli en utlandsresa i sommar.

Jambo here we come!
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Madde

Hej min Angel! Är allt bra med dig? Jag är tröööött. Men snart är arbetsdagen slut så då kan man hem och slöa som man bör på måndagar! Roligt att du trivs så bra på Tisdag! Bara du kommer tillbaka till skolan:) Vi ses snart! Pussåkram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits