Bloggkris och hemlängtan

Har inte kännt för att blogga. Har inte varit på humör. Har inte vetat vad jag ska skriva. Antar att det kallas bloggkris.

Känner en otrolig hemlängtan till Hudik nu. Hem till familj, släkt och .... Känner att jag bara vill hem. Hem till där man hör hemma. Jag och Gugge har planerat in 3-4 dagar hemma i Hudik nu. Ska bli skönt att komma hem och träffa de som betyder något och bli lite ompysslad. Känns som om vi kan behöva det efter en tuff vår.

Känslorna kommer över en lite då och då. Då blir allt tungt och inget känns roligt. Allt som tidigare var roligt är längre inte lika roligt. Det finns inte direkt någon att dela allt det roliga med.

Jobbar och sliter i alla fall. Ska dit idag med men hoppar inventeringen. De får klara sig utan mig.
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits