Sommartider

Det märks att det är sommar nu. Sommar och semester.
De bloggar som vanligtvis uppdateras flera gånger per dag uppdateras inte lika ofta. Ibland tar det flera dagar innan ett nytt inlägg dyker upp. Ändå sitter jag där och hoppas, innerligt hoppas, att ett nytt inlägg ska finnas.

Varför kan inte jag förstå att det är sommar och semester. Alla uppdaterar inte sina bloggar nu. Nu är det sommar och då ska man vara ute i solen och hitta på saker dagarna i ända.

I Sundsvall har vi ingen sol.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Daniel

I fagervik har vi sol!

Postat av: Angel

Mäh... skicka den till mig då! Imorgon är jag ledig på förmiddagen så då passar det bra!

2006-07-20 @ 23:13:01
URL: http://angel.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits