Sista veckan

Sedan är det semester. En veckas semester dock. Men jag begär inte mer. Alltid något.

Veckans planer är inte många. Blir jobb varje dag förutom på tisdag (imorgon). Jobbar dock nästan bara stängningar så mina förmiddagar är fria. Blir det sol ute sitter jag ute i solen och försöker bättra på min solbränna. Vill ju ha lite färg innan stugan så jag inte bränner mig där.

På onsdag blir det grillning med grannarna. Ska bli så mysigt! Längtar att få inviga den nya grillen och att få avnjuta en härlig kväll i goda vänners sällskap.

På söndag kommer pappsen upp och hämtar oss och sedan drar vi till stugan. Ska bli så mysigt. En hel vecka i sommarparadiset. Om det så regnar i någon dag gör det inget. Det är så mysigt att sitta och lyssna på regnet smattra mot rutorna och på taket.

Idag blir det nog inte så mycket. Ska försöka tvätta någon maskin nere i tvättstugan. Annars sitter jag nog mest och väntar på att jag ska åka iväg och jobba.

Dags för lite frukt nu.
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits