Min dag i solen

Har uträttat en del av mina planerade saker att göra.
Tvättade fönstren i förmiddags. Nu ser man äntligen ut!
Städat och fejat inne i badrummet, i köket, sovrummet och hallen. Bara vardagsrummet kvar och det får Gugge ta imorgon.
Ska
tvätta snart. Äntligen ska tvättkorgen bli tom igen. Skönt att ha lite rena kläder igen.
Solat på både balkongen och uppe vid Sidsjön. Kristin ringde när jag städade badrummet för fullt och undrade om jag ville bada. Självklart!

De ringde från jobbet när vi fikade ute på balkongen. Det blir ingen ledig dag imorgon. Jobbar troligtvis hela dagen.

Det är varmt ute. Riktig sommarvärme!
.Angel


Kommentarer:
Postat av: caroline

gud vad duktig du äör som städar det borde jag också göra


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits