Kvällen

Det blev ingen fönsterputsning. Inte heller någon inoljning av utemöblerna.
Istället blev det en kanon god middag. Kändes nästan som om att vi var på resturang. Grillade spareribs med klyftpotatis och BQ sås.

Var över till grannarna en snabbis också. Lämnade tillbaka sågen som vi lånat för att fixa till i klädkammaren. Är inte så ofta som vi ses så det är alltid skoj att träffa dem. Hoppas det blir fler gånger i sommar.

Hoppas på att värmen håller i sig tills imorgon också. Funderar på Sidsjön, men säg det inte till någon. VI vill ju ha en brygga! ;)
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Jenny-Mariah

jag hoppas att du får det nice uppe vid sidsjön vid ett ev besök. jag skulle också vilja... men jag jobbar ju dessvärre ihjäl mig. :( sköt om dig. puss

Postat av: Angel

J-M: Du måste ta dig ledigt! En dag i solen skulle göra dig gott!

2006-07-03 @ 10:04:02
URL: http://angel.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits