Grill, IKEA lampa och RISK

Helgen försvann lika fort som alla andra helger.

Gårdagen blev en lång dag.
Den började 05.00 och slutade ca 01.37 då jag somnade som en stock i sängen.
Jobbade på förmiddagen. Hem till Gugge och svärföräldrar. Kikade på när Gugge och svärfar satte ihop vår nya grill. Den lilla grillen. Som i verkligheten var större än svärfars så han såg lite smått avis ut. Dröjer nog inte länge förens en liknande står hemma hos dem på altan. Blev dock ingen nygrillad middag på vår grill. Vi blev bjudna på resturang. Efter middagen fixade och trixades det lite med lampor hemma. Specialupphägnader dit och specialupphägnader dit. Köp aldrig en lampa på IKEA och tro att den sedan passar. Ingen av våra lampor hemma som är därifrån har passat... Nästan.
 
Senare på kvällen kom två kompisar över. Vi snackade, åt massa godis och snacks och spelade RISK. Får gratta Nina som överraskade oss alla och vann. Vi hann liksom inte med i hennes drag. Men skoj hade vi. Gick dock inte lika bra för mig, då jag för det mesta hade 4-5 länder i kontroll.

Idag har det vankats jobb. Som vanligt. Började dock inte förens 14.00. Men trots solen idag har jag inte suttit ute alls. Man blir så trött och seg av solen och sen vill man ju inte åka iväg och jobba när man sitter i solen.

Dags för film nu.
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits