Godkända!

Opponering på B-uppsatsen i fredags. Vi klarade oss igenom den med ett godkänt, med lite små revideringar, plus att vi fick en ursäkt från kursansvarig för att vår handledare agerat dåligt. 

Har inte riktigt förstått att B-uppsatsen är avklarade nu. Jag har tagit mig igenom den största motgången hittilss i skolan. Som tur var hade jag mina vapendragare med mig, Madelene och Jeanette. Tack tjejer, ni är underbara! Vi har skrattat, gråtit, diskuterat, blivit irriterade på varandra, men vi har klarat det. Vi tog oss igenom detta och jag tror vår vänskap blev starkare. 

B-uppsatsen är nu historia och praktiken är nutid.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Systeryster

Grattis till b-uppsattsen. :) Snart kommer du hem!! :) ses snart! Puss puss.

2006-01-22 @ 13:12:14
Postat av: Madde

Yeees, we did it=)Känns väldigt skönt nu, man börjar känna sig väldig glad att allt är över. Imorrn börjar det riktiga allvaret! Lycka till gumman! Puss!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits