Blogg i köket

Sitter nu i köket och bloggar. Tittar på tårtan som växer i ugnen. Den andra. Var duktig igår och gjorde allt inför idag. Trodde jag... Imorse började jag räkna efter vilka som faktiskt kommer på kalas senare idag. 16 +2 insåg jag... Då räcker inte min första tårta. Så, jag slängde ihop en till och nu växer den inne i ugnen.


Igår kom mor och syster. Vi for direkt ut till Birsta, efter ett litet snabbt stopp på Fyndlagret. Väl ute i Birsta gick vi igenom affär efter affär. Jag och Gugge kom hem med krokar som man hänger över dörren. Sedan köpte han present till mig (!) och några skogrejer...

Kvällen ägnades åt middag, bastu för de övriga och bak för mig. Sedan åt vi räkor och kikade på film.  
Idag ska vi nog ut på en promenad och sedan kalasa! :D

Om en dag är jag ett år äldre...
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits