Saturday night in Stockholm

Det var helt underbart. En massa dans. En massa sång. En massa glädje. Jag blir glad av sånt där. Mer av det där till folket.

Det där = Saturday night fever, eller liknande.

Helgen i Stockholm var kanon.
Resan ner var bitvis snöig. Men det gick bra att köra ändå. Syster, säg till om jag ska slå tillbaka.
Shopping på stan gav en kofta. En grå och fin. Träffade även en klasskompis. Inne på Pub.
Showen på Oscar var underbar! Sara, såg du Markoolio hjula?! :P
Middagen på grekisk resturang var gudomlig. Tur att vi lyckades få ett bord.
Stoppet i Uppsala på söndagen gav galgar, skohorn och två par skor. Me like Skopunkten.


Jag gillar dang, sång och glädje. Gärna tillsammans.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Jenny-M

Hallå gumman. :)
Jag försöker verkligen påskynda mitt tillfrisknande. Det e astråkigt att ligga hemma sjuk med bara elektriker och rörmokare som mänskligt sällskap. Det e tråkigt att missa praktiken också. Har lite dåligt samvete för det, har ändå haft daglig kontakt med dem där borta. De anser att jag ska stanna hemma tills jag mår bättre, både för min skull men även för deras. De vill inte ha en smitthärd där ;)

Min blogg blir inte heller uppdaterad så ofta. Jag vet hur pendlandet tär på krafterna. Usch usch. Får hoppas att våra läsare har lite förståelse?
Det verkar i alla fall som att du har det bra. Härligt! Sköt om dig.
Kramar


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits