Fy skämes på mig!

Jag får rent av skämas.... Inget bloggande på jätte länge. Fy fy!

Men jag lever i alla fall. Nätt och jämt. Pendlandet fram och tillbaka tar på krafterna. Men praktiktiden bara rinner iväg. 3 veckor är snart avklarade och jag trivs fortfarande som fisken i vattnet.

Vad har jag då fått göra på praktiken?
En massa visitkort. Jag är nu en hejare på det så behöver någon ett visitkort säg bara till!
Lärt mig ett nytt program på datorn. Color Draw. Jag säger nu som grabbarna Quark kan slänga sig i väggen!
Rulla papper och paketera dem i röda fina rullar. Dessa går ut till alla tryckerier i Sverige, så ser ni dem kan ni ju tänka på mig! ;)
Plus en massa massa mer.

Varje dag lär jag mig nya saker. Kommer vara proppfull av nya saker när praktiken är slut och yrkesroll drar igång.

Ska försöka bättre mig när det gäller bloggandet nu. Försöka går alltid...
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits