4 veckan och konståkning

Veckorna bara rasar iväg. Snart så är det sista dagen och jag har klarat av 10 veckors praktik. Tiden bara rasar iväg. Snart är det april. Lyssnade på P3 förrut. Då intervjuade de programchefen för OS-sändningarna. De frågade bla ut honom varför SVT sände Konståkningen så sent. Hans svar var bara blaha... Han tyckte att svenskarna inte var så bra och inte hade medaljchans, därför valde de att inte sända hela konståkningen utan bara visa Kristoffer Berntsson. Jag blir så arg. Sverige har visst chans! Kristoffers kortprogram var otroligt bra och han satte allt (om jag inte missminner mig), det var domarna som satte allt för låga poäng. Publiken i arenan buade. Åt domarna för svenskens poäng. Hejja Kristoffer! Bua SVT! Åter till arbetet. Har precis satt ihop en meny åt en nyöppnad resturang i stan. Nu ska jag fixa en bokningsjournal till en camping. Imorgon får jag se konståkning på topp! Hejja STRAND!!! Hejja Sara! .Angel

Kommentarer:
Postat av: Lilla syster!

Du är varmt välkommen hem älskade syster!!

2006-02-17 @ 15:23:58

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits